اینورتر تک فاز ارزان

صفحه اصلیاینورتر تک فاز ارزان

اینورتر تک فاز ارزان

اینورتر یا درایو دستگاهی است که برای کنترل دور موتور و راه اندازی موتور استفاده می شود. به این دستگاه VFD (VARIABLE FREQUENCY DRIVE) به معنای معکوس کننده نیز گفته می شود. از اینورتر می توان برای کاهش فرکانس و ولتاژ متناسب با نیازی که موتور الکتریکی ما دارد استفاده نمود. به صورت عادی چرخش موتور الکتریکی بین صفر و ۱۰۰ است. به واسطه ی اینورتر می توان دور موتور را متغیر نمود. برق شهری که عموما به همه ی کاربران داده می شود، اینورتر تکفاز است. گاهی نیاز می شود که به واسطه ی برق شهری مثلا در یک مغازه یک موتور الکتریکی سه فاز را روشن نمود. در این میان لازم است تا از اینورتر تکفاز به سه فاز استفاده کنیم. در این حالت موتور الکتریکی سه فاز به راحتی با برق شهری روشن می شود. در میان برندهای مختلفی که وجود دارد از برند اینورتر هایتک می توان به عنوان اینورتر تک فاز ارزان یاد کرد. این محصول تولید کشور چین است و در طی سال های اخیر که در بازار عرضه شده است توانسته که امتحان خوبی را پس بدهد. این برند با دارا بودن آپشن های مختلف می تواند کمک شایانی به شما نماید.

 

اینورتر تک فاز ارزان

 

ارزانترین اینورتر تک فاز

در میان اینورترهای برند هایتک ارزان ترین اینورتر تک فاز متعلق به سری F100 با توان ۰.۷۵ کیلووات می باشد. در زیر این محصول را مشاهده می نمایید.

 

اینورتر هایتک ۰.۷۵ کیلووات ورودی تک فاز

اینورتر ارزان تکفاز

آرکااینورتر سابقه ی درخشانی در زمینه ی فروش محصولات اتوماسیون صنعتی دارد. علاوه بر فروش در پروژه های متعددی شرکت داشته است و محصولات مختلفی را تست کرده است. بعد از برندهای ال اس و آیمستر به جرات می توان گفت که اینورتر ارزان تکفاز هایتک جزو محصولات مناسب و به صرفه به حساب می آید. برای دریافت مشاوره می توانید با ما در تماس شوید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

ارسال سریع

پشتیبانی قوی

پرداخت آسان

گارانتی تعویض

ضمانت محصول

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مژده به خرید اولی ها!

6% تخفیف برای اینورتر های هایتک، ال اس و آیمستر

منتظر شما هستیم

لیست قیمت ها را دانلود کنید 

تماس بگیرید

تماس