اینورتر خورشیدی چیست؟

پنل خورشیدی
آنچه در این مطلب می خوانید

اگر میخواهید بدانید که اینورتر خورشیدی چیست و چگونه عمل می کند ، این مقاله را که توسط آرکا اینورتر ارائه شده است ، مطالعه کنید. این مجموعه در زمینه خرید و فروش اینورتر فعالیت می کند. از محصولات پر طرفدار این مجموعه اینورتر آی مستر می باشد.

گرچه پانل های خورشیدی بخشی اساسی در هر سیستم خورشیدی هستند ، اما آنها تنها مؤلفه مورد نیاز نیستند. در حقیقت ، برای اینکه کاربر واقعاً بتواند از انرژی خورشیدی ایجاد شده توسط صفحات خورشیدی استفاده کند ، انرژی باید از اینورتر خورشیدی عبور است.

به زبان ساده تر ، اینورتر خورشیدی ، برق جریان مستقیم (DC) را به برق جریان متناوب (AC) تبدیل می کند.این مهم است ، زیرا صفحات خورشیدی برق DC تولید می کنند ، اما مشاغل و لوازم خانگی برای کار به برق AC نیاز دارند.

بنابراین بدون اینورتر ، شما اساساً مقدار زیادی انرژی خورشیدی ایجاد می کنید که می توانید آن را ذخیره کنید (اگر باتری خورشیدی دارید) ، اما در واقع نمی توانید از آن استفاده کنید.به همین دلیل ، اینورتر خورشیدی اغلب به عنوان “دروازه” یک سیستم خورشیدی در نظر گرفته می شود.

عرضه انواع اینورتر ال اس در آرکااینورتر

پانل های خورشیدی انرژی خورشیدی را به جریان DC تبدیل می کنند و آن را جمع آوری می کنند.سپس به اینورتر خورشیدی ارسال می شود!

اینورترهای خورشیدی چگونه کار می کنند؟

اینورتر خورشیدی کارسپا ، برق DC حاصل از پانل های خورشیدی را دریافت کرده ، آن را به AC تبدیل کرده و سپس برق تبدیل شده را به جعبه فیوز ارسال می کند.هنگامی که تابلو برق این برق متناوب را دریافت می کند ، می توان آن را به خانه یا محل کار تحویل داد تا در صورت لزوم برق همه لوازم خانگی و غیره را تأمین کند.

برخلاف صفحات خورشیدی که روی سقف نصب شده اند ، اینورتر خورشیدی بر روی دیوار خارج از خانه شما یا در یک گاراژ قرار می گیرد.این برای محافظت از آن در برابر آب و هوا و همچنین اطمینان از نزدیکی با صفحه قدرت است.برای بهترین عملکرد ، اینورتر همیشه باید در سایه باشد.

آیا اندازه های مختلف اینورتر خورشیدی وجود دارد؟

اندازه های مختلفی برای اینورترهای خورشیدی موجود است.اندازه مورد نیاز به اندازه صفحات خورشیدی نصب شده بستگی دارد.به عنوان مثال ، یک سیستم برق خورشیدی ۵.۰ کیلو وات به یک اینورتر خورشیدی با ظرفیت مشابه یا بیشتر نیاز دارد.در ابتدایی ترین سطح ، یک اینورتر باید مجهز باشد تا بتواند حداکثر توان یک سیستم خورشیدی را به طور عملی تولید کند.از نظر ظاهری ، اینورترهای خورشیدی می توانند بسیار متفاوت به نظر برسند و در اندازه های گسترده ای موجود هستند.

برخی از اینورترها ویژگی های اساسی نظارت را نیز به شما می دهند ، با این وجود این قابلیت ها نسبتاً محدود هستند. اکثر اینورتر ها با ارائه یک چراغ صفحه نمایش ، به شما اجازه می دهند از وضعیت واحد (روشن ، خاموش یا آماده به کار) مطلع شوید.آنها همچنین می توانند دارای نمایشگرهایی باشند که میزان انرژی (کیلووات ساعت) شما در ۲۴ ساعت گذشته و کل برق (کیلووات ساعت) تولید شده را نشان می دهد.برای دسترسی به این اطلاعات ، متأسفانه باید واحد را از نظر جسمی بازرسی کنید.

اینورترهای خورشیدی چه مدت دوام می آورند؟

در حالی که صفحات خورشیدی فاقد قطعات متحرک هستند و انتظار می رود که تا ۲۵ سال به کار خود ادامه دهند ، بدون شک اینورترها قطعاتی هستند که خیلی زودتر خراب می شوند. بسته به مارک ، آنها هر ۵-۱۰ سال به جایگزینی منظم نیاز دارند.

خلاصه

واضح است که اینورتر برای تبدیل انرژی جمع شده از پانل ها به منبع تغذیه ای که می تواند به طور مداوم در خانه شما استفاده شود ، بسیار مهم است.اینورتر خورشیدی به عنوان یک واسطه ، کار می کند و بدون آن ، توان جمع شده توسط صفحات ، بی فایده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

آرکا اینورتر افتخار دارد تا سال ها در خدمت صنعتگران باشد و بهترین کیفیت از محصولات را در اختیار مهندسان و صاحبان کارخانه ها قرار دهد. از انواع اینورترهایی که در آرکااینورتر عرضه می شود اینورتر آیمستر می باشد. برای مشاهده ی انواع محصولات می توانید به فروشگاه سایت مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال سریع

پشتیبانی قوی

پرداخت آسان

گارانتی تعویض

ضمانت محصول

سبد خرید
مژده به خرید اولی ها!

6% تخفیف برای اینورتر های هایتک، ال اس و آیمستر

منتظر شما هستیم

لیست قیمت ها را دانلود کنید 

تماس بگیرید

تماس