اینورتر اصفهان

صفحه اصلیاینورتر اصفهان

فروش اینورتر در اصفهان

اگر جریان اینترنت شما را به صفحه کشانده است، حتما به دنبال خرید اینورتر در اصفهان هستید. همینطور که می دانید اینورتر برندهای مختلفی دارد و مثل سایر محصولات هر کدام مزایا و معایبی دارد. آرکا اینورتر نمایندگی سه برند ال اس، آیمستر و هایتک را دارا می باشد. ما تلاش کرده ایم تا برندهای معتبری را در بازار عرضه کنیم. تمامی اینورترهای عرضه شده در آرکااینورتر گارانتی ۱۲ تا ۱۸ ماهه دارند. 

خرید اینورتر اصفهان

شما زمانی که تصمیم به خرید اینورتر در اصفهان داشته باشید، می توانید از مشاوره های ما به رایگان استفاده نمایید. ممکن است با سری های مختلف هر برندی آشنایی نداشته باشید و یا کلا نیاز خود را نسبت به انتخاب اینورتر مناسب ندانید. ما به شما کمک می کنیم که هم آشنایی کامل نسبت به محصولات پیدا نمایید و هم اینکه به انتخاب صحیح دست پیدا کنید.

به این منظور می توانید از طریق شماره ی ۰۹۱۳۹۵۸۹۸۲۴ مشاوره دریافت نمایید.

خرید اینورتر اصفهان

چرا آرکااینورتر برای خرید اینورتر در اصفهان

آرکااینورتر سال هاست که پاسخگوی بسیاری از مهندسان و صنعتگران در زمینه های مختلف بوده است. تشخیص نیاز هر مشتری با توجه به فعالیتی که انجام می دهد باعث شده که مشتریان زیادی نسبت به ما وفادار شوند. 

قیمت اینورتر اصفهان

الکتروموتورها که یکی از قطعات صنعتی پرکاربرد در دنیا می باشند، زمانی که اختراع گردیدند و در صنایع مختلف به کار گرفته شدند یک نقطه ضعف بسیار مهم و اساسی داشتند که به خودی خود قابلیت کنترل دور نداشتند. یعنی اینکه اگر الکتروموتور را به شبکه برق متصل کنیم توانایی دور متغیر را نخواهد داشت و از همان ابتدا با دور نهایی خود شروع به کار خواهد کرد. در فرآیندهای صنعتی جهت انجام بهتر کارها به چندین مقوله اساسی نیاز داریم که توضیح خواهیم داد:

  1. انعطاف پذیری (FLEXIBILITY): یعنی اینکه در بیشتر فرآیندهای صنعتی نیاز به کنترل و تغییر سرعت خواهیم داشت.
  2. توانایی (CAPABILITY): یعنی اینکه در بعضی فرآیندهای تولیدی و صنعتی نیاز به جابجایی قطعات داریم.
  3. سازگاری (COMPATIBILITY): یعنی اینکه در پروسه های صنعتی قطعات و تجهیزات باید توانایی سازگاری با سایر قطعات را داشته باشند.
  4. قابلیت اطمینان (RELIABILITY): یعنی اینکه در خطوط تولید مطمئن باشیم که موقع خطای عملکرد تجهیزات ما از آن مطلع باشیم.

با توجه به مطالب یاد شده بالا، الکتروموتورها به تنهایی قادر به انجام موارد یاد شده نیستند. مثلا اگر در سر چاه کشاورزی فقط الکتروموتور یا پمپ داشته باشیم، سیستم مورد نظر توانایی تشخیص بی باری یا خشک کار کردن پمپ را نخواهد داشت و تنها با وجود اینورتر این امکان میسر خواهد شد.
قبل از اختراع اینورترها جهت کنترل فرآیندهای صنعتی از بعضی تجهیزات مکانیکی استفاده می کردند تا بتوانند پروسه عملکرد خوبی داشته باشد. مثلا جهت کنترل و تهویه هوای سالن از قطعاتی بنام دمپرها استفاده می کردند. در این فرآیند الکتروموتورها به شدت تحت فشار هستند و استهلاک الکتروموتورها افزایش خواهد یافت. قیمت اینورتر نظر به قدرت و برندی که دارد متفاوت می باشد. اینورترها توان های متغیری بین ۰.۷۵kw تا ۱۰۰۰kw دارد. شما بسته به نیازی که دارید می توانید اینورتر خود را انتخاب نمایید.

اینورتر اصفهان

مرکز فروش اینورتر اصفهان

در سال ۱۹۸۰ اولین اینورتر (درایو) یا AC DRIVE اختراع گردید. در سالهای اول اختراع اینورتر (درایو) این وسیله بیشتر بعنوان کنترل دور الکتروموتور استفاده می شد که به مرور زمان پیشرفت های زیادی در اینورترها ایجاد گردید به طوری که امروزه بعضی از اینورترها دارای PLC داخلی ساده و کلی امکانات دیگری هستند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. ماهیت کنترل دور الکتروموتورها از طریق اینورترهای کنترل دور به روش افزایش یا کاهش فرکانس می باشد یعنی با افزایش فرکانس دور الکتروموتور افزایش پیدا می کند و برعکس. آرکااینورتر مرکز فروش اینورتر اصفهان می باشد. شما می توانید انواع اینورترها در توان های مختلف را از ما تهیه نمایید.

اینورتر صنعتی اصفهان

اینورتر در صنایع مختلفی کاربرد دارد. با اختراع این محصول تحول بزرگی در صنایع گوناگون ایجاد شد. در اینجا به نمونه ای از کاربرد اینورتر اشاره می نماییم. یکی از مزایای نصب اینورتر در سیستم های پمپاژ soft pipe filling می باشد یعنی اینکه زمانی یک الکتروموتور استارت می شود بخاطر اینکه با فشار یکباره آب را به درون لوله ها پمپاژ می کند باعث آسیب دیدن کانکتور ولوها و سایر قطعات خواهد شد ولی با وجود اینورتر این مشکل مرتفع خواهد شد و آب به آرامی درون لوله جاری خواهد شد. یکی دیگر از مزایا نصب اینورتر در سیستم های آبرسانی Remote monitoring می باشد. مزیت دیگری که می توان با نصب اینورتر بر روی سیستم های پمپاژ می توان نام برد، pump cleaning یا Auto clean می باشد که میتوان به این صورت توضیح داد که به مرور زمان پره های موتورها در سیستم های تصفیه آب و پمپاژ دچار رسوب و جرم خواهد شد که باعث تغییر زوایای پره ها شده و همچنین باعث خوردگی پره ها شده که با نصب درایو و تنظیم پارامتر مربوطه این مشکل را نخواهیم داشت و اینورتر با تشخیص این مشکل بصورت اتوماتیک عمل پاکسازی پره ها را انجام خواهد داد و باعث جلوگیری از خرابی سیستم خواهد شد. البته این آپشن در تمامی اینورترها وجود ندارد و در اینورترهای ال اس فقط مدل های IP5A و H100 که مخصوص سیستم های پمپاژ هستند از این آپشن بهره مند هستند. با نصب اینورتر در سیستم های آبرسانی امکان راه اندازی چندین الکتروپمپ با یک اینورتر وجود دارد و از آنجایی که بعضی سیستم های آبرسانی بسیار حساس می باشند و سیستم به هیچ عنوان نباید خاموش شود که این امر با نصب درایو بسیار آسان خواد شد و همیشه سیستم مورد نظر به بهترین نحو به کار خود ادامه خواهد داد. در اینجا بهتر است به اینورتر ال اس مدل H100اشاره کنیم که این اینورتر قادر هست که همزمان ۸ اکتروپمپ را کنترل نماید و این بسیار قابلیت فوق العاده ای محسوب می شود.

نمایندگی اینورتر اصفهان

در آرکااینورتر که نمایندگی اینورتر اصفهان را دارا می باشد، می توانید مشاوره های تخصصی دریافت نمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. تیم تخصصی آرکا سال ها تجربه ی نصب اینورتر در صنایع مختلف را دارد. و به خوبی با مدل ها و کاربری های هر کدام آشنا می باشد. برای دریافت مشاوره می توانید تماس بگیرید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

ارسال سریع

پشتیبانی قوی

پرداخت آسان

گارانتی تعویض

ضمانت محصول

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مژده به خرید اولی ها!

6% تخفیف برای اینورتر های هایتک، ال اس و آیمستر

منتظر شما هستیم

لیست قیمت ها را دانلود کنید 

تماس بگیرید

تماس