نمایندگی و فروش لودسل سوها

صفحه اصلینمایندگی و فروش لودسل سوها

فهرست مطالب

لودسل SEWHA

لودسل SEWHA در صنایع مختلفی کاربرد دارد. از این سنسور برای سنجش وزن استفاده می شود. لودسل سوها در مدل های متنوعی طبق استانداردهای بین المللی تولید و به بازار عرضه می گردد. لودسل سوها ساخت شرکت SEWHA در کره جنوبی می باشد. شرکت SEWHA یکی از شرکت هایی است که در زمینه ی تولید سیستم های کنترل اتوماسیون و توزین پیش قدم می باشد. زمینه ی فعالیت این شرکت تولید و فروش لودسل سوها است. در طول سال های متمادی این شرکت توانسته تا بهترین محصولات را روانه ی بازار کند و انواع صنعت ها از این محصولات برخوردار شوند.

اولین لودسل SEWHA که توسط تکنولوژی پیشرفته ساخته شده در سال ۲۰۰۱ از آن رونمایی شد. این محصول در همان سال توانست مجوز تولید انبوه را دریافت نماید. مدیریت شرکت SEWHA  پس از آن به منظور بهبود مستمر تصمیم به پیاه سازی سیستم مدیریت یکپارچه  ISO9001 گرفت و موفق به اخذ گواهینامه در سال ۲۰۰۲ گردید. شرکت SEWHA در جهت افزایش فعالیت خود به صورت بین المللی موفق شد تا گواهینامه CE را اخذ نماید. ده سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۲ توانست تا استاندارد OIML را برای لودسل های مدل SB210 و SS300 دریافت نماید. محصولات شرکت سوها دائم در حال توسعه بوده است. به جهت تنوع وزن، این شرکت توانسته تا به عنوان یک شرکت محبوب در زمینه ی توزین و اتوماسیون صنعتی در کشور ایران شناخته شود.

در ایران آرکا اینورتر نمایندگی رسمی فروش محصولات این شرکت را دارد. در ادامه ی مطلب با لودسل، انواع لودسل و کاربردهای آن آشنا خواهیم شد.

برای دریافت مشاوره در زمینه ی خرید و قیمت محصولات لودسل ها با شماره های  زیر تماس حاصل فرمایید

لودسل سوها چیست؟

لودسل نوعی سنسور است که برای اندازه گیری نیروهای مکانیکی کششی و یا فشاری می باشد که متناسب با آن نیرو ولتاژ خطی تولید می کند. در واقع لودسل یک مبدل به حساب می آید که وزن را به سیگنال الکترونیکی تبدیل می کند. در هر جایی که موضوع وزن وجود داشته باشد لودسل مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت های مختلف مثل تولید غذا، بسته بندی، پتروشیمی، باسکول های جاده ای، ترازو ها و هر عملکردی که با وزن ارتباط دارد لودسل به کار می آید.

اجزاء تشکیل دهنده ی لودسل یک هسته ی فلزی و تعدادی تنش سنج (Strain gauge) می باشد. استرین گیج ها در یک مدار قرار می گیرند. این مدار شبیه پل وتسون است. به واسطه ی این مدار تغییرات مقاومتی که از تنش ها حاصل می شود روی استرین گیج ها به ولتاژ تبدیل می شود. لودسل ها به حسب نیاز و کاربرد انواع و ظرفیت های مختلفی دارد. سیستم های اتوماتیک بر اساس اندازه گیری وزن مواد در کارخانجات مواد غذایی ، کارخانجات سیمان ، گچ ، بتن سازی ، خوراک دام ، پلانت های مواد شیمیای و … همه از لودسل استفاده مینمایند .

لودسل SB210

کاتالوگ لودسل سوها

برای دانلود کاتالوگ لودسل سوها کلیک نمایید.

جنس بدنه ی لودسل سوها از چیست؟

جنس بدنه لودسل SEWHA معمولا متناسب با ظرفیت لودسل استیل ضدزنگ، استیل معمولی و آلومینیوم می باشد. ظرفیت لودسل های سوها در شرکت SEWHA از ششصد گرم تا ۲۰۰ تن است. بسته به نیاز مشتری ظرفیت متناسب با آن انتخاب می شود. این ظرفیت ها معمولا در صنایعی نظیر ماشین آلات بسته بندی و پرکن های توزین دار ، بچینگ و ترکیب مواد در صنایع شیمیایی و معدنی ، باسکول و ترازو های صنعتی ، دستگاه های تست کشش و سختی ، آزمایشگاه های کالیبراسیون ، توزین جرثقیل و … مورد استفاده قرار می گیرند .

تأثیر محیط بر لودسل

تأثیر محیط بر لودسل نقش مهمی در عملکرد آن ایفا می‌کند. هر موادی، تحت تأثیر دما، تغییر شکل می‌دهد و در واکنش به گرما یا سرما منبسط و منقبض می شود. این امر در مورد لودسل سوها وجود دارد . همچنین، تغییرات دما مقاومت الکتریکی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. اما، سنسورهای وزن باید بتوانند وزن صحیح را در تمامی شرایط دمایی جهان اندازه‌گیری کنند. برای این منظور، در لودسل‌ها یک مکانیزم پیچیده برای جبران تأثیر دما طراحی شده است. به عبارت دیگر، استرین گیج‌های غیرفعال درون لودسل نصب شده‌اند تا تأثیر تغییرات دمایی بر روی استرین گیج‌های فعال را از بین ببرند. لودسل‌ها باید قادر باشند تا در برابر تأثیرات مختلف محیط، مقاومت کنند. به عنوان مثال، لودسل‌های یک باسکول جاده‌ای باید قادر باشند تا در شرایط آب و هوایی نامساعد شامل باران، خاک و گرما، کار کنند.

 

عواملی که به لودسل سوها آسیب می رساند

یکی از عوامل مهم در حفظ عمر لودسل، رعایت اصول فنی نصب و استفاده از آن است. در صورتی که از لودسل ناصحیح استفاده شود یا شیوه نگهداری صحیح را رعایت نکنیم، ممکن است آسیب دیده و عملکرد آن تخریب شود. یکی از عواملی که می تواند به لودسل آسیب برساند، ضربه است. حتی افتادن لودسل نیز می تواند باعث خراب شدن آن شود. همچنین، اعمال بار اضافه نیز می تواند خسارات جدی به لودسل وارد کند. بنابراین، بهتر است در هنگام استفاده از لودسل، حتی نیرویی بیشتر از تحمل آن وارد نکنیم. همچنین، لودسل نباید در کنار عمل جوشکاری نصب شود . تغییر طول کابل نیز می تواند بر عملکرد لودسل تاثیر گذار باشد و کشیدن کابل ممکن است باعث قطع اتصالات داخلی شود. برای حفظ و طولانی کردن عمر لودسل، بهتر است همه این نکات را در نظر داشته باشیم.

دسته بندی لودسل SEWHA به چه شکل است؟

لودسل SEWHA بر اساس استانداردهای جهانی نسبت به عملکردی که دارد به چهار دسته تقسیم می شود. در ادامه انواع آن را ذکر می کنیم و برای هر کدام کاربردهایی را بیان می نماییم.

لودسل تک نقطه ای

توزین به وسلیه ی لودسل تک نقطه ای به این صورت است که یک صفحه بر روی لودسل قرار می گیرد و اشیا بر روی آن گذاشته می شود. لودسل تک نقطه ای سوها عمدتا در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

 

مشخصات فنی لودسل تک نقطه ای کلی

  • مدل لودسل UDA
  • ظرفیت لودسل ۸۰۰ کیلوگرم
  • جنس لودسل آلومینیوم
  • درجه آب بندی : IP 65
  • حداکثر تقسیمات داخلی ۱۵۰۰۰
  • حداقل تقسیمات داخلی ۴۰۰۰
  • خطای مجموع (FS%) :±۰.۰۲۰۰
  • خطای تکرار پذیری (FS%) :-
  • حداقل خروجی بار مرده (FS%) :-
  • خطای خزش در ۳۰ دقیقه (FS%) :≥±۰.۰۱۶۶
  • اثر دما بر حساسیت (   <10ºc/ %) :≥±۰.۰۱۷۵
  • بالانس صفر (FS%):≥±۰.۰۱۶۶
  • ولتاز تحریک (v) :10-12
  • نسبت ولتاز خروجی به ولتاز تحریک :۲.۰±۰.۲mV/V
  • مقاومت ورودی (Ω) :۴۰۴±۱۵
  • مقاومت خروجی (Ω) :۳۵۰±۳
  • حداکثر بار مجاز (Emax%) :%150
  • حداکثر بار نهایی ایمن (Emax%) :%180
  • حداکثر بار جانبی مجاز (Emax%) :-
  • محدوده دمای مطلوب (ºc):40+  —  ۱۰-
  • محدوده دمای کاری (ºc):70+  — ۳۰-
  • مشخصات سیم بندی لودسل تک پایه کلی :قرمز  +Exc  , سیاه -Exc ,  سبز  +Sig , سفید -Sig , شیلد
  • حداکثر صفحه بارگذاری  (mm) :(50-350Kg)400×۵۰۰ (۵۰۰-۸۰۰Kg)600x600mm
  • ابعاد طول ، عرض ، ارتفاع  (mm) :-
لودسل تک نقطه ای
لودسل سوها

سیم بندی لودسل تک پایه

لودسل خمشی

از این دسته لودسل سوها برای توزین سازه ها که بر روی چندین لودسل قرار می گیرد، استفاده می گردد. به عنوان مثال برای توزین مخزن ها این دسته از لودسل ها کاربرد دارد. جنس این دسته از لودسل از استیل و استیل ضد  زنگ می باشد. لودسل خمشی در در ظرفیت ۱۵۰ کیوگرم تا ۱۰ تن  می باشد. این نوع لودسل  IP66 بوده و میتواند تحت پاشش آب پر فشار قرار گیرد. لازم به ذکر است لودسل های Shear Beam دارای استاندارد OIML می باشند.

در فیلم زیر نمونه ای از لودسل خمشی سوها را مشاهده می نمایید.

کاتالوگ لودسل خمشی سوها

برای دانلود کاتالوگ مربوط به لودسل خمشی سوها اینجا کلیک کنید.

لودسل فشاری

این دسته از لودسل سوها برای اعمال نیروی وزن در جهت تکیه گاه می باشد. در مصارفی مثل پرس این لودسل کاربرد فراوانی دارد.

لودسل کششی

در این نوع لودسل اعمال نیروی وزن در خلاف جهت تکیه گاه لودسل بصورت آویز می باشد. از جمله کاربرد های این لودسل در جرثقیل ها است.

لودسل کششی

خرید لودسل SEWHA

برای خرید لودسل سها می توانید از طریق شماره ی زیر اقدام نمایید. آرکا اینورتر نماینده ی رسمی لودسل سوها در ایران می باشد. آرکا مجموعه ای از متخصصین و دانش آموختگان در زمینه ی برق صنعتی، توزین و اتوماسیون صنعتی می باشد. ناگفته پیداست که خرید اقلام صنعتی نیاز به مشاوره دارد. آرکااینورتر آمادگی دارد تا انواع مشاوره های تخصصی را ارائه نماید.

شماره ی تماس جهت مشاوره و خرید ۰۹۱۳۹۵۸۹۸۲۴

قیمت لودسل SEWHA

قیمت لودسل SEWHA نظر به تنوع محصولی که دارد می تواند متفاوت باشد. به طور کلی در ایران اجناس با توجه به اوضاع اقتصادی موجود قیمتشان دائم در حال تغییر است. و این موضوع شرایط را برای عده ی زیادی نا بسامان کرده است. خوشبختانه آرکا اینورتر چنانچه قیمت اینورتر را به خوبی توانسته به صورت رقابتی حفظ نماید همینطور در زمینه ی قیمت لودسل سوها هم قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است. برای اطمینان خاطر از آخرین قیمت های موجود در بازار می توانید با مشاوران آرکا در تماس شده و از قیمت ها با خبر شوید. مشاوران آرکا اینورتر همواره در تلاش است تا در کنار صنعتگران کشور قرار داشته باشد و بهترین خدمات را ارائه نماید. برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین قیمت ها با شماره ی زیر در تماس شوید.

شماره ی تماس جهت مشاوره و خرید    ۰۹۱۳۹۵۸۹۸۲۴

کاتالوگ لودسل سوها

شرکت SEWHA هر چند سال یک بار ویرایشی جدید از کاتالوگ محصولات خود را عرضه می نماید. در ادامه می توانید کاتالوگ محصولات لودسل سوها دانلود نمایید. این کاتالوگ به زبان انگلیسی می باشد.

دانلود کاتالوگ لودسل سوها

نمایندگی لودسل SEWHA

لودسل SEWHA که در کره ی جنوبی تولید می شود و در سراسر جهان عرضه می شود و در میان بسیاری از کشورها محبوبیت دارد، کشور ایران نیز از این موضوع استثنا نیست. لودسل سوها در ایران بین صنعتگران طرفداران زیادی دارد. در طی چند سال اخیر آرکا اینورتر توانسته تا از نمایندگان رسمی فروش محصولات لودسل سها در ایران باشد. آرکا با داشتن نمایندگی لودسل SEWHA در ایران و داشتن تخصص بالا در زمینه ی توزین و اتوماسیون برق صنعتی قادر بوده تا پروژه های مختلفی را به ثمر برساند. محصولات سوها در مقایسه با سایر برندهای لودسل خدمات بسیار ارزنده ای دارد.

 

خدمات پس از فروش لودسل سوها

لودسل سوها بر خلاف لودسل زمیک دارای خدمات قابل توجهی می باشد. از بارزترین خدمات این محصولات گارانتی آن است. با توجه به اینکه محصولات سوها در ایران به صورت کاملا رسمی وارد می شود دارای یک سال گارانتی محصول دارد. همچنین تمامی محصولات لودسل سوها در شرکت آرکا قابل تعمیر می باشند. از دیگر خدمات آرکا راهنمایی در زمینه ی لودسل می باشد که به صورت تلفنی امکان پذیر است. متخصصین آرکا پس از خرید آماده است تا به صورت تلفنی شما را در زمینه ی راه اندازی محصولات هدایت و راهنمایی نماید.

مشخصات لودسل سها

مشخصات لودسل سها در مقایسه با سایر لودسل ها به گونه ای است که توانسته مشتریان ثابت فراوانی را به خود اختصاص دهد. فناوری به کار رفته در این این لودسل ها بسیار دقیق و فنی است. لودسل سوها ساخت شرکت کره ای می باشد و محصولات متعددی را در ایران عرضه می نماید.

لودسل باسکول

لودسل باسکول یک حس گر آنالوگ است، که در ساخت باسکول تعبیه شده است و طرز کار لودسل به این صورت است که فشارهای وارد شده بر سطح کفی باسکول و ترازو را به دقت اندازه گیری می نماید و آن را به نمایشگر انتقال می دهد تا از آن طریق از وزن کالاها اطلاع پیدا کنیم. در آرکا انواع لودسل ها اعم از لودسل باسکول عرضه می شود.

شماره ی تماس جهت مشاوره و خرید  ۰۹۱۳۹۵۸۹۸۲۴

سوالات متداول لودسل سوها

عوامل متعددی باعث خرابی لودسل می شود ولی مهم ترین دلیل خرابی لودسل ضربات و تنش های مکانیکی شدید می باشد.

خمیشی، فشاری، نقطه ای، مینیاتوری، سیلندری، s شکل

معمولا در صنایع مختلفی نظیر صنایع معدنی و شیمیایی، دستگاه های تست کشش و سختی، توزین جرثقیل باسکول و ترازو های صنعتی، آزمایشگاه  های کالیبراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. ظرفیت نامی لودسل
  2. دمای کاری ایمن
  3. مقاومت ورودی و خروجی
  4. میزان اضافه بار نهایی
  5. خزش

تجربه ی مشتریان از خرید لودسل سوها

۵/۵ - (۱۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال سریع

پشتیبانی قوی

پرداخت آسان

گارانتی تعویض

ضمانت محصول

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید
مژده به خرید اولی ها!

6% تخفیف برای اینورتر های هایتک، ال اس و آیمستر

منتظر شما هستیم

لیست قیمت ها را دانلود کنید 

تماس بگیرید

تماس