معرفی شرکت ال اس

معرفی شرکت ال اس
آنچه در این مطلب می خوانید

شرکت ال اس که یکی از محصولات آن اینورتر ال اس می باشد، یک هلدینگ است که شامل بخش های زیر می شود:

  • LS Cable & System (کابل های برق و ارتباطات)،
  • LS ELECTRIC (تجهیزات الکتریکی و سیستم های اتوماسیون)،
  • LS-Nikko Copper (مذوب و پالایشگاه مس)
  • LS Mtron (ماشین آلات و قطعات)

این شرکت توسط خانواده کو، خانواده موسس گروه ال جی، کنترل می شود.

گروه LS در سال ۲۰۰۳ از گروه ال‌جی جدا شد. در سال ۲۰۱۰، گروه LS و شرکت‌های تابعه آن تقریباً ۲۵.۲ میلیارد دلار درآمد در سراسر جهان با حدود ۱۰۰ شرکت تابعه در ۲۵ کشور داشتند.

LS مخفف “Leading Solution” به معنای “راه حل پیشرو” است.

شرکت ال اس

سیستم و کابل ال اس

سیستم و کابل ال اس یک شرکت صنعتی مستقر در کره جنوبی با عملیات جهانی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابل در سراسر جهان است. محصولات این شرکت شامل کابل ها و سیستم های برق و مخابرات و همچنین ماژول های یکپارچه و سایر مواد صنعتی مرتبط است. این شرکت علاوه بر این خدمات مهندسی، نصب و راه اندازی خطوط ثابت فشار قوی و همچنین اجرای پروژه کابل کشی زیردریایی را ارائه می دهد.

دفتر مرکزی کابل و سیستم LS در آنیانگ، کره جنوبی واقع شده است. این شرکت نه کارخانه داخلی دارد که شش کارخانه از آنها در گومی، دو کارخانه در Donghae و یک کارخانه در Anyang واقع شده‌اند. بعلاوه سیستم و کابل ال اس ۹ کارخانه دیگر در چین، مالزی، ویتنام و هند دارد. علاوه بر این، این شرکت صاحب سیم آهنربا و تولید کننده کابل داده Superior Essex با ۲۴ کارخانه در آمریکای شمالی، اروپا و چین است. شرکت های تابعه و شعبه های فروش LS C&S در خارج از کشور در آسیا، خاورمیانه، آفریقا، اروپا و در قاره آمریکا واقع شده اند. LS C&S همچنین دارای JS Cable، Gaeon Cable، Pountek، Global Cable Incorporated، Kospace و Alutek است که همه آنها کارخانه هایی در کره دارند.

تاریخچه سیستم و کابل ال اس

کابل ال اس به عنوان صنعت کابل کره در می ۱۹۶۲ تأسیس شد و در سال ۱۹۶۹ به Goldstar Cable تبدیل شد.

سپس به عنوان کابل LG (LG = Lucky Goldstar) شناخته می شد تا اینکه در نوامبر ۲۰۰۳ از گروه LG جدا شد و قدرت برند مستقلی را رهبری کرد. این شرکت به عنوان شرکت کابل کشی خود، LS Cable، در مارس ۲۰۰۵ به عنوان بخشی از گروه تازه تاسیس LS تأسیس شد.

در ۱۱ ژوئن ۲۰۰۸، LS Cable خرید سیم آهنربایی مبتنی بر آتلانتا و سازنده کابل های ارتباطی Superior Essex را اعلام کرد. این معامله، به ارزش تقریبی ۹۰۰ میلیون دلار، [۶] دسترسی LS Cable را به بازارهای آمریکای شمالی و اروپا گسترش می دهد.

در مارس ۲۰۱۱ LS Cable تغییر نام داد و بنابراین به LS Cable & System تبدیل شد.

آرکا اینورتر با توجه به اینکه نمایندگی رسمی ال اس را دارد شما می توانید اینورتر ال اس در اصفهان و سایر شهرها تهیه نمایید.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال سریع

پشتیبانی قوی

پرداخت آسان

گارانتی تعویض

ضمانت محصول

سبد خرید
مژده به خرید اولی ها!

6% تخفیف برای اینورتر های هایتک، ال اس و آیمستر

منتظر شما هستیم

لیست قیمت ها را دانلود کنید 

تماس بگیرید

تماس