آشنایی با درایو imaster

آشنایی با آیمستر
آنچه در این مطلب می خوانید

شرکت ADT کره جنوبی در شهر سئول واقع شده است که بصورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت می‌نماید که یک شرکت کره ای آمریکایی بوده و تجهیزات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند که قبلا بعضی مدل های اینورتر های هیوندای توسط این شرکت تولید میشد. در سال ۲۰۱۶ شرکت ADT تصمیم گرفت که جهت تولید اینورتر آیمستر شروع به فعالیت نماید که برای این موضوع با شرکت های بسیار معتبری همچون میتسوبیشی ژاپن، infineon آلمان، otis آمریکا کمک گرفت.

اینورتر های imaster در ۵ سری تولید و روانه بازار گردیده است: سری U1,  سری C1, سری A1، سری E1 و سری R1. سری R1 جهت کاربرد های خاصی تولید شده و در حال حاضر در بازار ایران موجود نمی باشد و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

مدل های مختلف اینورتر

سری U1 در ۳ کلاس ولتاژی تولید میشود : ۰.۴ تا ۲.۲ کیلووات با ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت تکفاز. ۰.۴ تا ۴ کیلووات با ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت سه فاز و ۰.۴ تا ۴ کیلووات با ولتاژ کاری ۳۸۰ ولت سه فاز. اینورتر آیمستر سری U1 از لحاظ ظاهری و نرم افزاری شبیه اینورتر های فوجی ژاپن سری FRENIC میباشد. از لحاظ سخت افزار داخلی از قطعات بسیار باکیفیتی استفاده شده که جز اینورتر های باکیفیت محسوب شده و همچنین از لحاظ قیمتی نیز بسیار به صرفه و اقتصادی میباشد. در اکثر پروژه‌ های صنعتی استفاده شده و رضایت کاربران و صنعتگران را به خود جلب نموده است.

سری C1 مدل کامپکت و اقتصادی بوده و جهت کاربردهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. از لحاظ IGBT بسیار عالی و فوق العاده بوده و از توان ۵.۵ تا ۲۲ کیلووات ۳ فاز ۳۸۰ ولت در بازار ایران موجود میباشد. از لحاظ کیفیت و قدرت با اینورتر LS سری IG5A قابل مقایسه هست ولی از نظر قیمتی بسیار به صرفه تر میباشد.

سری A1 یکی از اینورتر های قدرتمند و فوق العاده imaster بوده که جهت کاربری های فوق سنگین استفاده می شود از کاربردهای این مدل برای تاور کرین، جرثقیل های سقفی، اکسترودر، با میل و… می‌توان اشاره کرد. این مدل را میتوان با اینورترهای ABB مقایسه نمود. از لحاظ IGBT بسیار خوب و ضریب اطمینان خوبی انتخاب شده است و جهت حرکت های عمودی سنگین بسیارعالی میباشد.

در پروژه هایی که بعضی برندها نتوانسته اند حضور داشته باشند سری A1 بسیار عملکرد خوبی داشته است. بعلت داشتن کیس فلزی در برابر نویز و هارمونیک بسیار مقاوم میبا‌شد در حال حاضر در توان‌های ۵.۵ تا ۱۳۲ کیلووات در بازار ایران موجود بوده و بصورت سفارشی تا ۳۵۰ کیلووات نیز تولید میشود

عرضه انواع اینورتر ال اس در آرکااینورتر

سری E1 از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری مشابه اینورتر های هیوندای سری N700E بوده و جهت کاربردهای سنگین صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد از توان ۵.۵ تا ۳۵۰ کیلووات در بازار ایران موجود میباشد

تمامی اینورتر imaster دارای دفترچه راهنمای فارسی بوده و همچنین دارای ۱۸ ماه گارانتی میباشند.

در حال حاضر جز اینورترهای باکیفیت و اقتصادی در بازار ایران میباشند که در چند سال گذشته کاربران از کیفیت این اینورتر ها رضایت داشته اند.

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال سریع

پشتیبانی قوی

پرداخت آسان

گارانتی تعویض

ضمانت محصول

سبد خرید
مژده به خرید اولی ها!

6% تخفیف برای اینورتر های هایتک، ال اس و آیمستر

منتظر شما هستیم

لیست قیمت ها را دانلود کنید 

تماس بگیرید

تماس