طرز کار لودسل

لودسل
آنچه در این مطلب می خوانید

لودسل چیست؟

قبل از توضیح طرز کار لودسل بهتر است بگوییم لودسل چیست؟ لودسل، ابزاری است که برای اندازه گیری وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد و در زندگی روزمره ما، بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی شده است. این ابزار در همه جا به کار می‌رود، از ماشین تا سوپرمارکت، اما معمولاً سریعاً قابل تشخیص نیست زیرا در قسمت‌های داخلی دستگاه‌ها به کار می‌رود. لودسل یکی از دستگاه های مهم در صنعت اندازه گیری وزن است. این دستگاه با دریافت نیروی بار، آن را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. از این سیگنال های الکتریکی، دستگاه هایی مانند نشاندهنده های دیجیتالی وزن، کامپیوتر های صنعتی و سایر وسایل اندازه گیری برای نمایش وزن استفاده می کنند. علاوه بر نمایش وزن، این دستگاه ها قابلیت پردازش و ذخیره اطلاعات و همچنین چاپ اطلاعات را نیز دارا می باشند. لودسل از اهمیت بسیاری در صنعت اندازه گیری و کنترل وزن برخوردار است.

اگر قصد خرید لودسل سوها را دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۳۹۵۸۹۸۲۴  و  ۰۹۱۴۴۹۲۹۷۲۴  تماس حاصل فرماییید.

لودسل

انواع لودسل

لودسل یکی از المان‌های فیزیکال است که به عنوان یک مبدل عمل می‌کند و قادر است فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل کند. این المان با استفاده از سه روش مختلف، فشار وارده را به اطلاعاتی قابل خواندن و تحلیل تبدیل می‌کند. در ادامه این سه روش را شرح می دهیم:

  • لودسل‌ های هیدرولیک(Hydraulic)
  • لودسل‌ های پنوماتیک(Pneumatic)
  • لودسل‌ های استرین گیج(Strain Gauge)

 

طرز کار لودسل چگونه است؟

لودسل، یک وسیله کاربردی است که با تبدیل نیروی مکانیکی به مقادیر دیجیتالی کار می کند. با استفاده از یک لودسل، کاربر می تواند وزن اشیاء را بخواند و در صورت نیاز، آن را ضبط کند. عملکرد داخلی یک لودسل، بسته به نوع آن، متفاوت است. مدل های مختلفی از لودسل وجود دارند، از جمله لودسل های هیدرولیکی، پنوماتیکی و نیرو سنج. در بین این سه نوع، سنسورهای بار سنج فشار بیشترین استفاده را دارند. 

اگر قصد خرید لودسل سوها را دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۳۹۵۸۹۸۲۴  و  ۰۹۱۴۴۹۲۹۷۲۴  تماس حاصل فرماییید.

 

موارد قابل توجه در نگهداری لودسل

در صورت خرید لودسل باید توجه داشته باشید که با مراعات اصولی نصب شوند تا به بهترین نحو عمل کنند و خطرات ناشی از عوامل مختلف را کاهش دهند. ضربه، افتادن و اعمال بار اضافه، جوشکاری در نزدیکی لودسل و تغییر طول کابل از عواملی هستند که می‌توانند لودسل را معیوب کنند و عملکرد سیستم توزین را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین، باید از اعمال نیروی بیش از تحمل به آن‌ها جلوگیری کرد، جوشکاری نزدیکی آن‌ها را ممنوع کرد، طول کابل را تغییر نداد و در نصب آن‌ها در شرایط محیطی نا ایمن، دستورالعمل و درجه حفاظت را رعایت کرد. به این ترتیب، می‌توان از کارکرد بهینه و همچنین ایمنی لودسل‌ها اطمینان حاصل کرد.

 

به چه نکاتی در هنگام نصب لودسل یاید توجه داشته باشیم؟

در انتخاب و استفاده از لودسل، باید به دو مورد مهم توجه شود. اولین مورد، انتخاب نوع لودسل با ظرفیت مناسب و در نظر گرفتن دقت مورد نیاز است. همچنین، استفاده از مانتیگ کیت یا کیتهای نگه دارنده و پیچ و مهره مستحکم با ظرفیت لودسل ضروری است. تراز بودن تکیه گاه و استفاده از جانکشن باکس نیز از جمله مواردی هستند که در استفاده صحیح از لودسل باید رعایت شوند. در نهایت، تجهیز به کابل ارت نیز به منظور حفاظت از سیستم برقی و جلوگیری از حوادث ناخوشایند بسیار حائز اهمیت است.

 

خرید لودسل

برای خرید لودسل همچون لودسل سوها بهتر است  با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در آرکا اینورتر، تلاش می‌کنیم که خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریانمان ارائه دهیم. با توجه به تنوع محصولات و نیازهای مختلف مشتریان، کارشناسان ما با شما در ارتباط خواهند بود تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین اطلاعات بیشتر در مورد محصولات لودسل سوها و خدمات پس از فروش را نیز می‌توانید از کارشناسان سایت دریافت کنید.

اگر قصد خرید لودسل سوها را دارید می توانید با شماره های ۰۹۱۳۹۵۸۹۸۲۴  و  ۰۹۱۴۴۹۲۹۷۲۴  تماس حاصل فرماییید.

 

 

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال سریع

پشتیبانی قوی

پرداخت آسان

گارانتی تعویض

ضمانت محصول

سبد خرید
مژده به خرید اولی ها!

6% تخفیف برای اینورتر های هایتک، ال اس و آیمستر

منتظر شما هستیم

لیست قیمت ها را دانلود کنید 

تماس بگیرید

تماس